7 روز هفته - 8 صبح الی 20

چگونگی استفاده از کمک آموزشی چرا


در زمان تحصیل به ما آموختند که کتاب دوست ما است و سعی داشتند کتاب را طوری به ما بیاموزند که همیشه همراه ما باشد. در بعضی از درس‌ها ضعیف بودیم و با معرفی کتاب‌های کمک آموزشی به ما آموختند که چگونه در آن درس‌ها تقویت شویم.
ولی زمانی که درگیر مصرف مواد اعتیادآور شدیم از کتاب و کتاب خواندن دور شدیم تمام جایگاه‌ها را از دست دادیم و کتاب خواندن برای ما سخت شد.
هر مجموعه‌ای برای خود منابع آموزشی دارد، وقتی وارد این مجموعه شدیم به عنوان رهپو به ما گفته شد که این مجموعه برای خود منابع آموزشی دارد و کتاب‌هایی این مجموعه منابع آموزشی است،
که مسیر رهایی را می‌توان با خواندن و حفظ کردن آنها زیبا و محکم‌تر به پایان رساند. چون این کتاب‌ها زیبایی مسیر رهایی را به ما نشان می‌دهند یک رهپو بعد از چند سال تخریب می‌آید این کتاب به او کمک می‌کند که مسیر را با موفقیت پیش ببرد، در اصل یک دنده کمکی است برای رهپو و هیچ جا گیر نمی‌کند.
کتاب کمک آموزشی چرا چکیده‌ای از کتاب چرا اعتیاد است که در قالب سوال و جواب منتشر شده است که در دست رهپو قرار می‌گیرد، رهپو برای اهداف خود در این مجموعه و به دست آوردن جایگاه‌ها باید تغییر کند و با امتحان دادن در آزمون‌های مختلف جایگاه‌هایی به دست می‌آورد و آن با خواندن جزوات است و با قبولی در آزمون‌ها صورت می‌گیرد.
کمک آموزشی چرا؟
به ما می آموزدراهنمایان این مجموعه چه کسانی چه کسانی هستند،به ما می‌آموزد قوانین این مجموعه چه قوانینی است و این قوانین فقط برای این است که ما آن جایگاه‌هایی که از دست داده‌ایم را به دست بیاوریم. خواندن کمک آموزی چرا؟ و درست استفاده کردن از این کتاب می‌توان به رشد پویایی رسید و اگر بخواهیم تغییر و نگرش و دیدگاه در ما ایجاد شود باید تمرین تمرین داشته باشیم و با ارتباط گرفتن نزدیک با راهنما و بلد راه و گوش دادن به راهکارهای آنها می‌توانیم به رهایی خود عرض و عمق دهیم زیرا رهایی فقط نباید طول داشته باشد بایدعرض و عمق نیز داشته باشد و آن با تغییر اهداف در مجموعه و گرفتن نشان‌های مختلف و خدمت کردن به هم نوع خود ایجاد می‌شود انشالله بتوانیم با تغییر ونگرش ودیدگاه در خود به آن ایران عاری از اعتیاد برسیم.
که حتماً اینگونه است، به امید ایران عاری از اعتیاد انشالله

ارسال نظر